Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent-metodik/metodička oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby
$ads={1}
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
praxe v oblasti spisové a archivní služby výhodou
praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným IS výhodou
znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, vyhlášky č. 259/20012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby a další související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office, internet, ISDS, ISRS MF)
praxe ve veřejné správě výhodou
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Pracovní náplň:
uplatňování znalosti problematiky správy spisové dokumentace úřadu formou metodického řízení a podpory uživatelů jak v procesu informačního systému spisové služby, tak v nastavených procesech úřadu
školení a podpora uživatelů spisové služby
návrhy a zpracování uživatelských metodik
návrhy aplikování zákonných změn do procesu informačního systému formou spolupráce na přípravě projektu, příp. návrhu úpravy nevyžadující si projektové řízení
testování nových aktualizací informačního systému spisové služby vč. vazby souvisejících IS
orientace v provozní části procesu spisové a archivní služby úřadu
aplikace změn v interních procesech ve vazbě na spisovou službu
zavádění hybridní konverzní pošty
sledování počtu přijatých a odeslaných zásilek od držitele poštovní licence
Nabízíme:
odpovídající finanční ohodnocení v rámci 10. platové třídy dle přílohy č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve stupni podle započitatelné praxe
osobní příplatek po zapracování
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna/sickdays
pružný začátek a konec pracovní doby
stravenky v hodnotě 110 Kč
zvýhodněný mobilní tarif pro celou rodinu
pracoviště v centru Prahy s dobrou dostupností
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 1. června 2023 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent ISSS
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 02. 06. 2023