Místo výkonu práce: Kladno a Praha.
Termín nástupu: dohodou
$ads={1}
Co u nás budete dělat?- Zodpovídat za provoz pobočky v Kladně a v Praze, kde se denně setkávají naši zákazníci se specialisty.
- Budete vést tým o sedmi specialistech.
- Zodpovídat za plnění prodejních plánů pobočky a jednotlivých specialistů.
- Řídit a udržovat tento tým a motivovat ho k nejlepším výsledkům.
- Pracovat jednak na sobě a zároveň také rozvíjet členy týmu.
- Řešit se zákazníky jejich potřeby a požadavky.
Co byste měl/a splňovat?
- Mít zkušenosti s vedením týmu.
- Být zkušeným obchodníkem, mít obchodního ducha.
- Pro naše zákazníky vytvářet nadstandardní zákaznickou zkušenost.
- Být pozitivně naladěn/a.
- Mít schopnost a chuť vést, motivovat, koučovat a vysvětlovat.
- Administrativní zdatnost, smysl pro pořádek.
- Znalost práce na PC.
Co Vám nabídneme?
- Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení až na dobu neurčitou.
- Plně hrazené vstupní školení, průběžné workshopy a podporu pro další rozvoj.
- Individuální a nadstandardní přístup našich trenérů a interních koučů.
- Dostatečný čas na zapracování.
- Pohodový pracovní kolektiv.
- Možnost účastnit se našich interních soutěží, kde můžete vyhrát další mimořádné odměny navíc.
Co Vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?
- Služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook.
- Stravenkový paušál, kdy za 1 odpracovanou směnu o délce alespoň 3 hodin dostanete 99 Kč v čistém.
- Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodiny denně.
- 45 dní volna (25 dní dovolené, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době).
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
- 27.000 Kč ročně, které můžete využít v našem benefitním portálu např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, nákup knih a spoustu dalšího.