Vedoucí pobočky innogy v Kladně a v Praze


 

Místo výkonu práce: Kladno a Praha.

Termín nástupu: dohodou

$ads={1}

Co u nás budete dělat?

  • Zodpovídat za provoz pobočky v Kladně a v Praze, kde se denně setkávají naši zákazníci se specialisty.
  • Budete vést tým o sedmi specialistech.
  • Zodpovídat za plnění prodejních plánů pobočky a jednotlivých specialistů.
  • Řídit a udržovat tento tým a motivovat ho k nejlepším výsledkům.
  • Pracovat jednak na sobě a zároveň také rozvíjet členy týmu.
  • Řešit se zákazníky jejich potřeby a požadavky.


Co byste měl/a splňovat?

  • Mít zkušenosti s vedením týmu.
  • Být zkušeným obchodníkem, mít obchodního ducha.
  • Pro naše zákazníky vytvářet nadstandardní zákaznickou zkušenost.
  • Být pozitivně naladěn/a.
  • Mít schopnost a chuť vést, motivovat, koučovat a vysvětlovat.
  • Administrativní zdatnost, smysl pro pořádek.
  • Znalost práce na PC.

Co Vám nabídneme?

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení až na dobu neurčitou.
  • Plně hrazené vstupní školení, průběžné workshopy a podporu pro další rozvoj.
  • Individuální a nadstandardní přístup našich trenérů a interních koučů.
  • Dostatečný čas na zapracování.
  • Pohodový pracovní kolektiv.
  • Možnost účastnit se našich interních soutěží, kde můžete vyhrát další mimořádné odměny navíc.

Co Vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?

  • Služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook.
  • Stravenkový paušál, kdy za 1 odpracovanou směnu o délce alespoň 3 hodin dostanete 99 Kč v čistém.
  • Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodiny denně.
  • 45 dní volna (25 dní dovolené, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době).
  • Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
  • 27.000 Kč ročně, které můžete využít v našem benefitním portálu např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, nákup knih a spoustu dalšího.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال