Vedoucí služby CDS


 

$ads={1}

KTERÁ SPOLUPRACUJE S KLIENTY S MENTÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM
V TOM, ABY MOHLI ŽÍT BĚŽNÝ A SAMOSTATNÝ ŽIVOT?

Ø PŘIJIMÁTE RÁDI NOVÉ VÝZVY A DOKÁŽETE ŘÍDIT, KONTROLOVAT A
PŘEDEVŠÍM MOTIVOVAT A MENTOROVAT TÝM PRACOVNÍKŮ?

Ø CHCETE SE PODÍLET NA NAPLŇOVÁNÍ POSLÁNÍ DUHY, ROZVOJI
CENTRA DENNÍCH SLUŽEB A SPOLUPRACOVAT S KLIENTY NA JEJICH
INDIVIDUÁLNÍCH PLÁNECH?

Ø MÁTE MANAŽERSKÉ ZKUŠENOSTI? JSTE KREATIVNÍ ČLOVĚK S
PODNIKAVÝM DUCHEM? PAK HLEDÁME PRÁVĚ VÁS!

VEDOUCÍ CENTRA DENNÍCH SLUŽEB

Hledáme kolegu/kolegyni se zkušenostmi z oblasti poskytování sociálních služeb na pozici
vedoucí zavedené služby Centrum denních služeb Nová DUHA na Černém Mostě a
Galerie Duhovka ve Vysočanech.

Vedoucí CDS řídí službu jako celek, zodpovídá za kvalitu služby a její koncepci, nastavuje
poslání a cíle služby, vede tým pracovníků služby (metodik, sociální pracovník a asistenti),
úzce spolupracuje s vedením organizace a s ostatními službami Společnosti DUHA.

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Nastavování vizí a akčních plánů CDS
  • Práce na rozvoji koncepce a nabídky služby CDS (modernizace celkové náplně CDS podle

aktuálních potřeb naší cílové skupiny, pravidelná aktualizace nabídky aktivit, kreativních
činností a odpoledních klubů) a zodpovědnost za proces zavedení změn.

  • Spolupráce na rozvoji kvality služby CDS, pravidelná aktualizace a kontrola používání
standardů kvality a pracovních postupů v praxi (spolupráce s celým týmem, manažerkou
kvality).
  • Spolupráce s manažerkou pro rozvoj organizace především v oblasti PR, prezentace
kreativních a tvůrčích činností na webu a e-shopu Společnosti DUHA nebo pomoc při
koordinaci předem sjednaných akcích pro veřejnost (účast na vánočních trzích atd.).
  • Podílení se na finančním zajištění služby (donoři, grantová řízení, dotace)
  • Zodpovědnost za celkové zajištění provozu a chodu CDS (plánování a schvalování nákupů

materiálu a vybavení, docházka klientů, spolupráce a komunikace se službou Chráněné
bydlení, komunikace s firmou dovážející obědy, řízení pracovníka údržby atd.).

  • Vedení porad CDS
  • Kontrola výkazů práce a podkladů ke mzdám


  • Příprava podkladů k vyúčtování za službu CDS pro klienty
  • Vedení pokladny
  • Přijímání a zaškolování nových pracovníků
  • Podílení se na přijímání klientů do služby CDS
  • Komunikace s rodinami nebo opatrovníky klientů
  • Realizace hodnocení kvality CDS a hodnocení roku s klienty, rodiči/opatrovníky
  • Hodnocení práce a naplňování osobních profesních cílů s přímými podřízenými

Jaké profesní a osobnostní předpoklady by měl mít vedoucí CHB?
• VŠ, VOŠ vzdělání sociálního zaměření, dle Zákona č. 108/2006 Sb. a odpovídající praxi –

zkušenost s přímou prací s lidmi s mentálním znevýhodněním, případně s lidmi s jiným typem
znevýhodnění

  • Zkušenost s vedením lidí, koncepční prací v sociálních službách
  • Morální a trestní bezúhonnost
  • Dovednost pracovat s časem, stanovovat priority
  • Dovednosti:

o Vést tým lidí a organizovat jejich práci
o Prezentační dovednosti
o Umět nést vysokou míru zodpovědnosti
o Umět reflektovat svůj způsob práce
o Umět objektivně hodnotit práci podřízených
o Aktivně komunikovat s klientem i jeho rodinou a umět přizpůsobit komunikaci

klientovi
o Umět posoudit řešení různých situací
o Práce s PC – uživatelská úroveň (Excel, Word, Powerpoint)

  • Osobní vlastnosti:
o Spolehlivost
o Objektivita
o Respekt k druhým lidem
o Taktnost
o Loajalita
o Samostatnost, schopnost přijmout zodpovědnost
o Schopnost poradit si a řešit neobvyklé situace
o Pozitivní, přátelský a vstřícný přístup
o Dobré duševní zdraví a odolnost vůči stresu

Co nabízíme?

  • Práci na plný úvazek
  • Zaškolení v pracovní pozici
  • Pracovní mobil, notebook
  • Další vzdělávání, účast na supervizích
  • Dobré platové podmínky
  • 6 týdnů dovolené
  • Stravenky


Místo výkonů práce: Praha

Nástup: 1. září 2023 nebo dle domluvy

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis.
Bez odpovídajícího strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nebudete do výběrového řízení
zařazeni. Vybrané kandidáty budeme zvát na osobní pohovor. V rámci osobního setkání povedeme
diskusi nad předem zvolenými okruhy, na které se budete moci připravit. Struktura bude zaslána
vybraným uchazečům před setkáním, prostřednictvím mailu.

Termín uzávěrky přijímání žádostí: do 23. 7. 2023

Do výběrového řízení budete pozváni po splnění výše uvedených podmínek. První kolo výběrového
řízení proběhne v týdnu od 24. do 28. 7. 2023.

Společnost DUHA si vyhrazuje právo zrušit či prodloužit výběrové řízení, nevybere-li
z přijatých žádostí vhodného kandidáta.

Kontaktní osoba: Mgr. Petra Koláčková, manažerka kvality Společnosti DUHA
e-mail: kolackova@spolecnostduha.cz

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال