$ads={1}
KTERÁ SPOLUPRACUJE S KLIENTY S MENTÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM
V TOM, ABY MOHLI ŽÍT BĚŽNÝ A SAMOSTATNÝ ŽIVOT?
Ø PŘIJIMÁTE RÁDI NOVÉ VÝZVY A DOKÁŽETE ŘÍDIT, KONTROLOVAT A
PŘEDEVŠÍM MOTIVOVAT A MENTOROVAT TÝM PRACOVNÍKŮ?
Ø CHCETE SE PODÍLET NA NAPLŇOVÁNÍ POSLÁNÍ DUHY, ROZVOJI
CENTRA DENNÍCH SLUŽEB A SPOLUPRACOVAT S KLIENTY NA JEJICH
INDIVIDUÁLNÍCH PLÁNECH?
Ø MÁTE MANAŽERSKÉ ZKUŠENOSTI? JSTE KREATIVNÍ ČLOVĚK S
PODNIKAVÝM DUCHEM? PAK HLEDÁME PRÁVĚ VÁS!
VEDOUCÍ CENTRA DENNÍCH SLUŽEB
Hledáme kolegu/kolegyni se zkušenostmi z oblasti poskytování sociálních služeb na pozici
vedoucí zavedené služby Centrum denních služeb Nová DUHA na Černém Mostě a
Galerie Duhovka ve Vysočanech.
Vedoucí CDS řídí službu jako celek, zodpovídá za kvalitu služby a její koncepci, nastavuje
poslání a cíle služby, vede tým pracovníků služby (metodik, sociální pracovník a asistenti),
úzce spolupracuje s vedením organizace a s ostatními službami Společnosti DUHA.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Nastavování vizí a akčních plánů CDS
- Práce na rozvoji koncepce a nabídky služby CDS (modernizace celkové náplně CDS podle
aktuálních potřeb naší cílové skupiny, pravidelná aktualizace nabídky aktivit, kreativních
činností a odpoledních klubů) a zodpovědnost za proces zavedení změn.
- Spolupráce na rozvoji kvality služby CDS, pravidelná aktualizace a kontrola používání
kvality).
- Spolupráce s manažerkou pro rozvoj organizace především v oblasti PR, prezentace
koordinaci předem sjednaných akcích pro veřejnost (účast na vánočních trzích atd.).
- Podílení se na finančním zajištění služby (donoři, grantová řízení, dotace)
- Zodpovědnost za celkové zajištění provozu a chodu CDS (plánování a schvalování nákupů
materiálu a vybavení, docházka klientů, spolupráce a komunikace se službou Chráněné
bydlení, komunikace s firmou dovážející obědy, řízení pracovníka údržby atd.).
- Vedení porad CDS
- Kontrola výkazů práce a podkladů ke mzdám
- Příprava podkladů k vyúčtování za službu CDS pro klienty
- Vedení pokladny
- Přijímání a zaškolování nových pracovníků
- Podílení se na přijímání klientů do služby CDS
- Komunikace s rodinami nebo opatrovníky klientů
- Realizace hodnocení kvality CDS a hodnocení roku s klienty, rodiči/opatrovníky
- Hodnocení práce a naplňování osobních profesních cílů s přímými podřízenými
Jaké profesní a osobnostní předpoklady by měl mít vedoucí CHB?
• VŠ, VOŠ vzdělání sociálního zaměření, dle Zákona č. 108/2006 Sb. a odpovídající praxi –
zkušenost s přímou prací s lidmi s mentálním znevýhodněním, případně s lidmi s jiným typem
znevýhodnění
- Zkušenost s vedením lidí, koncepční prací v sociálních službách
- Morální a trestní bezúhonnost
- Dovednost pracovat s časem, stanovovat priority
- Dovednosti:
o Vést tým lidí a organizovat jejich práci
o Prezentační dovednosti
o Umět nést vysokou míru zodpovědnosti
o Umět reflektovat svůj způsob práce
o Umět objektivně hodnotit práci podřízených
o Aktivně komunikovat s klientem i jeho rodinou a umět přizpůsobit komunikaci
klientovi
o Umět posoudit řešení různých situací
o Práce s PC – uživatelská úroveň (Excel, Word, Powerpoint)
- Osobní vlastnosti:
o Objektivita
o Respekt k druhým lidem
o Taktnost
o Loajalita
o Samostatnost, schopnost přijmout zodpovědnost
o Schopnost poradit si a řešit neobvyklé situace
o Pozitivní, přátelský a vstřícný přístup
o Dobré duševní zdraví a odolnost vůči stresu
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek
- Zaškolení v pracovní pozici
- Pracovní mobil, notebook
- Další vzdělávání, účast na supervizích
- Dobré platové podmínky
- 6 týdnů dovolené
- Stravenky
Místo výkonů práce: Praha
Nástup: 1. září 2023 nebo dle domluvy
Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis.
Bez odpovídajícího strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nebudete do výběrového řízení
zařazeni. Vybrané kandidáty budeme zvát na osobní pohovor. V rámci osobního setkání povedeme
diskusi nad předem zvolenými okruhy, na které se budete moci připravit. Struktura bude zaslána
vybraným uchazečům před setkáním, prostřednictvím mailu.
Termín uzávěrky přijímání žádostí: do 23. 7. 2023
Do výběrového řízení budete pozváni po splnění výše uvedených podmínek. První kolo výběrového
řízení proběhne v týdnu od 24. do 28. 7. 2023.
Společnost DUHA si vyhrazuje právo zrušit či prodloužit výběrové řízení, nevybere-li
z přijatých žádostí vhodného kandidáta.
Kontaktní osoba: Mgr. Petra Koláčková, manažerka kvality Společnosti DUHA
e-mail: kolackova@spolecnostduha.cz